Jõesuu (Soomaa) läbi välismaalase silmade.

Murran oma mustrit postitada ülepäeviti, et anda teile link põnevat lugemist. Leidsin ühe blogi mille autor oli käinud Soomaal pidistamas ja kirjutas juurde oma reisikogemusest. Hästi kirjutatud tükk, mis minu meelest tabas väga hästi ka Eesti väljasurnud külakeste olemust. Soovitan lugemist kõigile kes mõistavad inglise keelt, omavad head kriitikameelt ja kellele meeldivad ilusad pildid. Loe blogi siin!

Ma ei hakka pikemalt seletama, huvilised saavad lingile klikkides kogu info ise kätte. Oma mõtteid avaldan nii nagu plaan ette näeb juba homme!

Üks kommentaar “Jõesuu (Soomaa) läbi välismaalase silmade.

  1. Ma pean ytlema, et see on yks uskumatu kokkusattumus. Olen Su blogi vahest harva piilunud, sattusin kunagi lugema ja tundus huvitav. Ja nyyd ma leidsin selle postituse Soomaa kohta. Esiteks ma olen ise Soomaalt pärit ja minu jaoks oli tolle välismaalase kirjutist väga huvitav lugeda. Ma tundsin ära k6ik need kirjeldatud tegelased ja kohad. Nagu sellest vähe oleks olnud, just selsamal kuul, august 2008, töötasin sealses kylastuskeskuses infoletis. Ilmselt ma kohtasin selle kirjutise autorit, kuna 20ndal augustil olin ma kindlasti tööl, ma lihtsalt ei mäleta teda. Igatahes oli see tore ajarännak tagasi aastasse 2008. Aitäh, et seda huvitavat kirjatykki jagasid! :)

    Meeldib

Lisa kommentaar